ienek 2006.11.05. 19:21

(2006. november 5.)

szám.tech., gyár
Aszongya: volt egy Ubuntu összeomlasztás, volt egy Fedora telepítés, volt egy Windows nem elérés, volt sok-sok para, volt 60 GB adatmentés winchester cipeléssel, volt egy XP újratelepítés, ja és közben előbújt a fiam is :) okt. 27-én délelőtt 9:11-kor.
Felgyűrtem az Open Office Org-ot, azzal szerkesztgettem a benti dolgaimat, jelesül a megyék szerinti katalógust, uhogy most persze kicsi para, hogy akkor hogyan fog majd kinézni egy ms word-ben. Majd holnap meglátjuk... Biztos, ami biztos elmentettem olyan formátumban is.

otthon
K.-nak megcsináltam a fényképes oldalt, fel is töltöttem, szerdán meg megyek ki megint K.-ra, ahogy megbeszéltük.
Múlt héten itthon voltam, csak pénteken mentem be a gyárba egy kicsit megmutatni magam a többieknek. Naja, nekem jár öt nap, mert kispapa vagyok.
Tegnap is 1:00-ig szerkesztettem, ma is kitelt az időm, megyek aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8715743286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása