ienek 2009.01.15. 15:03

(2009. január 15.)

film
Megnéztem volna a 24 hetedik évadjának második részét (24.s07.e02), de még nincs fent a fordítás. Viszont a 3. résznek már megvan. Őrület!

olvas
R. A. Salvatore: A Boszorkánykirály ígérete.

bél
Reggel ettem egy háromszög sajtot. A gyárban meg ittam egy kávét (tej nélkül). Este meg tonhal salátát ettem, majonézzel. Várom a fejleményeket.
Január 4-e óta nem ittam alkoholt (12 nap).

család
L. még ma is itthon maradt. Teljesen be van dugulva az orra. Úgy beszél, hogy deb (nem), meg ehhez hasonlók. Fújja rendesen. Már nem köhög, csak este egy kicsit. M. már majdnem telejsen jól van. Neki már csak megszokásból szívjuk az orrát. De nagyon ellenkezik, pedig ő jön oda a szippantyúhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr344557319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása