ienek 2009.03.01. 13:58

(2009. március 1.)

bike
Nagyon úgy néz ki, hogy holnaptól több bike-os bejegyzés lesz.

film
Tegnap megnéztem a I am Legend-t. Elég nyomasztó, viszont sci-fi. A vége nem tetszett, szerintem több volt, benne, mint amennyit kihoztak belőle. A mutánsok (mind az emberek, mind a kutyák) szerintem nem voltak elég jól megcsinálva. A történet jó volt.

gyár
Mivel a héten nem ittam kávét (se), viszont a rámtörő álmossággal kellett valamit kezdenem, ezért maradt a régi jól bevált módszer. Lefeküdtem aludni. Minden nap, felmentem a galériámra leterítettem a gyári szivacsomat és pontosan húsz percet bóbiskoltam. Volt, amikor tényleg aludtam -- hallottam a horkolásom --, volt amikor csak szenderegtem, mert ki-be járkáltak a szobámban és "zavartak" a pihenésben.
Érdekes, de mindig felkeltem húsz perc múlva, mintha a szervezetem azt mondaná, hogy elég volt ennyi pihenés. Remélem a jövőhéten is folytatom ezt az új szokást.

otthon, bél
Hétvégén mindkét nap voltunk valahol. Szombaton egy igen-igen gyenge pillanatomban* ettem három szelet tortát, két különböző alomból. Ennek már este meg is lett az eredménye. A másnap délelőttről nem is beszélve. Merthogy nem gluténmentes torták voltak. Este iszonyúan görcsölt a hasam, látogattam a slozit rendesen, másnap délelőtt meg olyan bágyadt voltam, mintha minimum másnapos lennék, pedig nem is. Jött a szokásos -- ami már egyáltalán nem az! -- haspuffadás, teltségérzet, sőt, még a nadrágom gombját is ki kellett gombolnom, pedig ilyet már legalább három hónapja nem csinálok.
Orvosi papír ide, természetgyógyászat oda, szinte biztos, hogy liszt(glutén)érzékeny vagyok. Megvolt az empirikus bizonyítás.


*azért az hozzátartozik az igazsághoz, hogy nem egy gyenge pillanat volt, hanem órákon keresztül tartott ez az állapot.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr974557162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása