ienek 2009.10.16. 11:39

(2009. október 16.)

Múlt hét szerdán visszamentem D. doktor úrhoz, tele hólyaggal, mert úgy kérte. Eredmény negatív lett, de végigcsináltuk az uroflowmetriás vizsgálatot (belehugyozni egy számítógéppel összekötött tálba, izgi), aminek rögtön meg is lett az eredménye egy kinyomtatott lap formájában. Doktor kiakadt, hogy milyen szar az eredmény. Csak úgy kiváncsiságképpen, ha már ottvagyok sitty-sutty, megkatéterezett, hogy mennyi vizelet maradt bennem, majd a továbbiakban egy urodynamiás és egy ideggyógyászati vizsgálatot ajánlott, előbbit sajna ott nem lehet elvégezni, menjek a, hova is tartozom? mondom melyik kerület, na akkor menjek dr. L.-hez, mondom jó, de tőle "menekültem" el...
Ezután már mintha ott se lettem volna, egy másik dokival cseverészett, egy harmadik dokit szidtak, mindenféle egyértelmű utalásokkal, közben láttam, hogy a neten, egy sport oldal van kinyitva, éppen a focit olvasgatta.
Két nappal később elkezdett fájni a pisilés. Aztán ez eltartott most szerdáig, egyre erősebb lett fájdalom, úgyhogy egy diklofenák tartalmú porral próbálkoztam (tanácsra, nem fejből; egyébként elmulasztotta a fájdalmat). Ezt beszedtem még csütörtökön is, majd délután már gyakorlatilag nem tudtam vizeletet produkálni. Nem volt kellemes...
Volt egy elég hosszú éjszakám, majd reggel, elhaló hangon ambulánsan bejelentkeztem dr. L.-hez (a tömpeujjúhoz), aki szerencsére helyrerakott. Csodálkozott, hogy a kollégája miért folyamodott katéterezéshez, ő nem tette volna. Megnézett mindenhogyan... Felírt egy antibiotikumot (Levoxa) a gyulladás ellen és a "szokásos" Alfetimet (2.5 mg). A gyógyszertárban derült ki, hogy ez az antibiotikum még nincs Mo.-on, de van helyette egy másik (Leflokin), ami ugyanazt a hatóanyagot tartalmazza és ugyanannyiba is kerül. (Ezek nem beszélnek egymással?) Valószínűleg aranyat is tartalmaz [ez persze csak vicc!], mert 7 darab ebből 4 rugesz*. És 14 darab kell. Plusz Alfetim. Plusz C-vitamin. Plusz Protexin, hogy maradjon is valami bent, ami feldolgozza ezt a soxart.
A fizunak annyi.
Most egyébként ott vagyok, hogy tudok produkálni kifolyólag rendesen, de kurvára fáj. Ez van.
Arról persze nem esett szó, hogy vajon a prosztatám mitől durrant így be.

* Most néztem csak, hogy ezen még támogatás is van!

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr673839974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása