ienek 2010.06.27. 10:25

Gondolkodtam

Gondolkodtam, hogy abbahagyom ezt az egész írogatást, iwiw-es időtöltést, meg zenés jelenlétet, meg egyebeket… Aztán tessék, egy új köntöst húzok ugyanarra a semmire. Három élő e-mail címemet is gondoltam kidobom, de aztán rájöttem, hogy nem tehetem meg. Vannak már olyan kapcsolatok, amik erre korlátozódnak, például a bankom, a piti kis kereskedésem, a sárga csekkek feladása. Némelyiket minden további nélkül fel lehetne adni, némelyiket viszont nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr213452060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása