ienek 2011.01.03. 11:49

Évvége

Szokásos és rendhagyó. Szokásos módon részt vettem a k.-i, dec. 31-én megrendezésre kerülő futóversenyen, szokás szerint a mezőny végén végeztem :-) és rendhagyó módon nem futócipőben, hanem téli bakancsban tettem meg a távot. A problémát nem a bakancs jelentette...

Miután visszaértünk vendéglátóinkhoz (ApaCs), egy szokásos kézmosás alkalmával, szokásos módon megreccsent a derekam és úgy maradtam -- volna, de felegyenesedtem, elvánszorogtam az ágyig, bevettem valami diklofenákszerűséget és feküdtem a további 3 napban. Vagyis nem! Mert aznap délután még elmentünk szánkózni, húztam két gyereket, stb. és csak másnap reggeltől kezdtem feküdni.

Itthon meg persze deréköv, még a melóban is és mozgásfigyelés. Mintha a saját tojásaimon járnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr533452363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása