Úgy látszik ez ma egy ilyen rütyvedt nap... Mikor már mind megittam és elolvastam (volna) a cimkét, akkor ugrott be, hogy -basszammeg!- ezzel a borral egyszer már találkoztam! Már akkor is ki voltam akadva, hogy mennyire rossz ízű. És most tessék, megint belefutottam, pedig 940 Ft volt. Most találtam hozzá weboldalt is. Olyan, mint a bor: semmitmondó, gyenge. Remélem soha többé nem futok bele. Fejfájós.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr473450478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása