ienek 2011.08.30. 11:05

Kezdődik

Voltam kétszer a gerincgyógyítónál. Először megvolt a 20 perc, de másodszor biztosan nem. Per 8000 Huf. Majd ha milliomos leszek, megyek még. Addig marad az esti torna. Határozottan javulok. Reggelente már csak kis hátfájással ébredek, arcmosásnál is csak kicsit grimaszolok. Mondjuk a napi munka - gép előtti ülés - azért még rendesen betesz.

Megvolt a Tetovált lány / Män som hatar kvinnor. Jobbat vártam. Olyan lassúcska film, de benne volt sok minden a könyvből. Mondjuk nem gyenge a maga 2 és fél órájával. A színészek hitelesek, de nekem nem tetszettek. A téli svéd táj viszont rendben volt. Kiváncsi vagyok az amerikai produkció mennyire fogja elferdíteni.

Szerdán kezdődik az ovi és a suli.

Tegnap meghallgattam a P. Box 1983-as Ifi parkban felvett koncertjét. Őrület, hogy milyen jól nyomták. Volt pár olyan rész, ami szerintem most is simán elmenne. Bencsik iszonyú jól gitározott. Vikidál Koppány Gyula meg már akkor egy ... volt. Vicces, ahogy a végén a csajok üvöltik, hogy "Gyula, Gyula!". Meg amikor az István a királyból játszanak egy részt, az elég merész lehetett.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr473450271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása