Reggel megkaptam az üzenetet e-mailben, úgyhogy gyorsan fel is hívtam a Központot. Negatív lett az eredmény. Ez jó, meg nem. Lehet tovább keresgélni...

Délután meg elmentem egy ismerősöm családi gyógycentrumába, ahol ingyenes vércseppanalízist és íriszdiagnosztikát követtek le rajtam. Itt az íriszdiagnosztika eredménye:

  • Eltérések gyakorlatilag csak a jobb szemen láthatók
  • Központi idegrendszer (agy) zónájában 2 kifejezett nagy területű folt látható
  • Tarkó kifejezettebben, hát kis mértékben terhelt
  • Gerinc alsó szakasza, csípő, jobb boka terhelt
  • Nyirokcsomók és tüdőzóna enyhe érzékenységet mutat
  • Epehólyag és hasnyálmirigy területén kisebb eltérés
  • Vese terhelt

Ez nekem, mint abszolút kívülállónak nem sokat mond, az viszont biztos, hogy a jobb bokám tényleg fáj, kábé egy hete (nem beszéltem róla a dokinak, nem is bicegtem), a derekam persze hogy fáj, kinek nem (ezt talán kileste abból, hogy ülőmunkát végzek), a tüdőmmel is van valami, már régóta érzem, hogy furán köhögök (erről sem beszéltem).

A vicces az az egészben, hogy a doki, aki csinálja ezt a vizsgálatot szkeptikus az egész íriszdiagnosztikával kapcsolatban, de annyi betegénél "bejött", hogy kezd hinni benne, bár megmagyarázni nem tudja. Jó, mi?

Itt a vércseppanalízis eredménye:

  • pH nagy-közepes mértékben savas irányba tolt
  • salakanyag-mennyiség: közepes
  • közepes antioxidáns-szint
  • érrendszeri rizikó: emelkedett jelenleg (savasság következménye)
  • daganathajlamra utaló jel nincs
  • a szervezet általános terheltsége (krónikus betegségekre, gyulladásra való hajlam, stressz): normál
  • enyhe bélhurut
  • normál immunaktivitás

Itt meg a javaslat, amit a végén kaptam:

  1. Étrend:
    Az étrend 40-50%-a legyen zöldség – bármilyen formában (lúgosítás!)
    gyümölcs: savanyúbbakat és ananászt
    Tejtermékek közül a sajtot
    Főzelékbe, raguba, süteménybe: keményítő
    csirke, hal, tojás
    adalékanyagos termékeket kerüld (kínai, gyorsétterem, felvágottak, félkész, kész termékek, mint levespor, Maggi Fix stb.)
  2. Gastrovit (Herbaház, Mediline) 1x1 – 1 hónapig
  3. teakeverék: körömvirág+kamilla+citromfű+borsmenta 2-3 csésze/nap
  4. lisztallergia?

A Gastrovitot megrendeltem (2680 huf), a teakeveréket megvettem és már főztem is egy adagot, finom.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr34185319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása