ienek 2012.03.08. 12:49

A CC leszámolt velem

Tegnap végre elhoztam az eredményemet (negatív) a Coeliákia Centrumból és a dokinővel is sikerült pár mondatot beszélnem. Elmondása szerint biztos, hogy nem vagyok lisztérzékeny, valami más lehet, amit szerinte majd a gasztroenterológus doki segítségével fogok kideríteni, de nekem legalább akkora szerepem lesz az egészben, mint az orvosnak. Klassz.

Figyeljem meg, esetleg írjam le, hogy mikor, milyen étel hozza ki a tüneteket, majd legközelebb egyek anélkül és ha akkor nem jönnek tünetek, akkor csináljak egy ellenpróbát.

Mindezért nekem tavaly áprilistól idén január közepéig (amikor is abbahagytam a gluténos kajálást, vagyis azóta megint diétázom) kellett "rendesen" kajálnom. Ja, még azt is hozzátette, hogy ne diétázzak szigorúan(?), hanem próbálgassam a szinteket tágítani. Bármit is jelentsen ez.

Este tehát megittam egy sört és friss sós kiflit vacsiztam. Aztán meg olyan furán éreztem magam... Ma meg a gyárban mintha szédülnék...

► Előzmény

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr524297376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása