ienek 2005.04.19. 09:55

(2005. április 19.)

Reggel voltam megint a fogdokinál. Eredetileg csak poliroznia kellet volna, de sajna múlt hét pénteken kijött egy darab az új tömésből, persze hogy rágóztam, de akkor is! Ezt bírnia kellene. Szóval megint megkínzott. Most nem annyira, mint múltkor, de akkor is szar volt. Bízom benne. Remélem ez most tényleg maradandóbb lesz... Ráadásul pénteken lelép a nyaralójába és novemberig(!) nem is jön vissza. Úgyhogy tényleg csak a remény marad.

Ma reggel találkoztam bastard-dal a metrón és kicsit beszélgettünk. Kifejtettem neki, hogy mindenkire, akire ránézek a munkatársaim közül, csak az jut eszembe, hogy miben nem jók, mit rontanak el és egyáltalán, hogy milyen rossz nekem velük együtt lenni. Ez azért egy kicsit gáz! Szerintem. Most akkor egy ilyen munkahelyi-letargia állapot van. Volt már ilyen. És lesz is.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr894993702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása