ienek 2006.08.30. 19:14

(2006. augusztus 30.)

bike, zene
Reggel Cseh Tamást hallgattam (A telihold dalai) és biciklivel jöttem.

gyár, zene
Tegnap sikerült végre, nagynehezen visszatölteni egy év, kis adagját (tehát nem az egészet) az adatbázisba. Nagyon megörültem. úgy határoztam, hogy annak fogom szentelni az egész napomat, hogy a többit is visszatöltsem. Délutánra lehiggadtam és úgy határoztam, csak egy kis szeletet fogok átszerkeszteni (merthogy át kell!) és csak azzal próbálkozom. Délután négykor felülírtam az addigi munkámat, elveszett minden, kezdhetem előlről.
Kiléptem minden programból, lezártam a gépet és pár percig bámultam a sötét monitort, aztán hazaindultam.
Hallgattam: Vai, Steve - Alien Love Secrets ; Satriani, Joe - The Extremist ; Satriani, Joe - Surfing With The Alien ; Satriani, Joe - Strange Beautiful Music ; Satriani, Joe - Not Of This Earth ; Satriani, Joe - Is There Love In Space.
Ma kezdem: Vai, Steve - Fire Garden
Ma megint nekiugrok a feladatnak. Próbálok óvatosabb lenni... RM ígérte, hogy jön segíteni...

beteg
Amúgy meg dögrováson vagyok. Folyik a taknyom, a torkom már nem fáj. Nyomott vagyok, mint egy ... WNP-nek ígértem (szerinte, én nem emléxem), hogy tegnap kimegyek hozzá gépet szerelni. Szó se lehet róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr3215743262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása