ienek 2006.11.12. 19:23

(2006. november 12.)

otthon
Ma elkezdtem a káposztaleves diétát (fogyókúrát?). Ebédre és este azt ettem. Nem mondom, hogy nem vagyok éhes. Ja, meg ittam két pohár vizet is :) Meg egy kávét is sovány (1.5 %) tejjel. Délután kettőkor megmértem magam, 82.5 kg, ez jó is lenne, de kb. 8 kg-val mér kevesebbet a valósnál...
Máté eszik vagy alszik vagy sír. Tényleg jó gyerek, el lehet ringatni, meg megfürdik, ha kérem. Na jó, kicsit segítek. Már 3660 g, pénteken mérette meg Zs., Lucka meg 15 kg, bár ezt nem értem, hogy lehet, mivel gyakorlatilag csak tejet meg kakaót fogyaszt.
Egy hete már kb. 1-ig vagyok fent, gépezek és segítek Zs.nak, ha kell. Leginkább ringatásban, büfiztetésben és altatásban vagyok jó :)

szám.tech., gyár
Az OpenOffice egyenlőre bevált, jól lehet vele dolgozni. Párszor átraktam már a dokumentumot ms word-be, de ott valahogy nem az igazi.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8515743288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása