Köszönöm Cékis útmutatását

Végre megtört az átok!

Nagyon sokszor próbáltam már fagyasztott halat valamilyen formában ehetővé varázsolni, de nem sokszor sikerült...

Olvastam a neten, hogy ki kell engedni, letörölgetni a felesleges vizet róla, paprikás lisztben megforgatni és úgy kisütni.

Hát egy nagy lófaszt!

Úgy, ahogy van, bele a kiválasztott tepsibe (nekem három fagyasztott hal fért bele), alá sütőpapír. Egy adag Vegeta, kb. 1 tk. (elhagyható), egy felkarikázott vöröshagyma, 4-5 gerezd fokhagyma rányomva, majd annyi bacon, amennyi hal a tepsibe belefér (nekem ugye három). A tetejére bőségesen rászórva reszelt sajt, nekem most 15-20 dkg edami. Beleraktam még három kicsi és egy nagy (szétvágva) paradicsomot, mert miért ne.

Max lángon be a sütőbe!

Ja, a sütőt kell legelőször begyújtani, ha olyan panelban laksz, mint én... Végig maxon kell nyomatni a gázt! Többször néztem, miközben sült, az elejétől kezdve lében úszott az egész cucc, de nyugi, a végére szépen elpárolog (belesül) minden finomság.

Majd várni kell, amíg elfogy egy pálinka*, egy Soproni IPA és egy Dreher Bak (nem néztem az órát, de kb 1-1,5 óra volt...), majd kivenni a sütőből, kicsit hűlni hagyni és bezabálni.

Külön pozítívum, hogy az egész lakást belengi a kellemes fokhagymás illat...

Sajt előtt
Sajt előtt
Sajt után
Sajt után
Elkészült
Elkészült

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*legjobb a csillaghegyi Karácsonyi Fűszerezésű, köszi RP!

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr8214751967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása