ienek 2008.10.21. 23:59

(2008. október 21.)

Tegnap vettem egy notebook-ot zanyának. Ma reggel meg vissza is vittem. Az most mindegy, hogy hol (Office Depot), nem az a lényeg, hanem hogy a [töröl] op.rencer nem akart felmenni rá, mert azt mondta, nincs is merevlemez. Próbálgattam egy darabig, majd eljött a reggel és visszavittem.
Megnézte az eladó, kérdezgetett, majd hívta a saját rencergizdájukat, aki szintén megnézte, még a biosba is belement (hűha!), aztán visszakullogott a barlangjába (tényleg volt valami ősemberszerű benne). Telefon a [töröl] központjába, ahol a regisztráció után kapcsolták A Mérnököt. Nem is mertem tegezni. Ő távintézkedett, szintén a biosban matattunk, ahol volt egy opció, amit disable-re kellett állítani, mert a választott(?) op.rencer nem tud feltelepülni, ha enable-re van állítva. (sata)
Tanulság: Miért hoznak létre olyan op.rencert, ami nem tud minden beállításnál települni? Ha létrehoznak ilyet, miért nem tudják beleépíteni, hogy szóljon, hogy ez-és-ez a gondom, csináld ezt-meg-ezt, akkor jó lesz? Miért nem tudta az a szerencsétlen OD-os rencergazdag, hogy hol kell ezt átállítani? És végül: én miért nem tudtam, pedig tudhattam volna? 'Asszammeg!

[2009. január 7. beírás]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr535382185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása