ienek 2009.01.26. 14:48

(2009. január 26.)

otthon
A hétvége jól telt, főleg a szombat. A vasárnap már nem annyira, valahogy semmi nem akart úgy rendesen sikerülni. Van ilyen. Vasárnap reggel elkezdett fájni a fejem. Az a rejtélyes fejfájás, amit nem tudok semmihez és senkihez se kötni, csak úgy hirtelen lerohan. Bár már volt előjele, mert vasárnap hajnalban, amikor felébredtem, már akkor éreztem és reggel, amikor felkeltem még mindig megvolt, sőt, meg is erősödött. Olyat tettem, amit nem szoktam: azonnal bekaptam egy Algopyrint, aminek hatására szerencsére enyhült a fejfájás, de nem múlt el teljesen, viszont az ilyenkor szokásos "érzem-a-víz-szagát" állapotba kerültem, ugyanis, amikor Algopyrint veszek be, akkor valahogy megváltozik a szaglásom, és ilyenkor a sima csapvíznek érzem valamilyen szagát. Nem kellemes, azt gondolom talán klór lehet, de nem tudom biztosan. Ilyenkor tudom egyébként, hogy a bevett gyógyszer dolgozik. És ez jó. Vagy nem?
Sajnos most hétvégén kimaradt a futás, de gondolkozom már egy ideje, hogy valamikor a hét közepén is kellene csinálnom egy sport napot. Úszás. Futás. Bicikli.

bél
80,4 kg vagyok. Szerintem hamarosan meglesz a nyolcvanalatti is.
Január negyedike óta nem ittam alkoholt. Mint egy függő úgy mondom. Az annyi, mint: 23 napja. Büszke vagyok rá.

film
Sajnos volt szerencsém a My Blueberry Nights / A távolság íze c. filmhez. Nem kellett volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr554557283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása