ienek 2009.02.09. 14:34

(2009. február 9.)

doki, bike, olvas, film
Reggel voltam vérvételen. Sima ügy volt. A kémcsőbe pisilés is ment rendesen, csak kissé korán keltem (5). Optimistán elindultam biciklivel. A vérvétel után meg gurultam is haza, mer' nem szeretem ha a szemöldökömre fagyasztja a havasesőt a szibériai szembeszél. Úgyhogy maradt a békávé. Node itt az öröm: olvasom ám Connolly mester újabb remekművét (Gyilkos fajzat). [köszönet érte Cs.-nak].
A villamoson meg négy feltünően öregre maszkírozott 45 éves hidrogénszőke hölgy kacarászott, annak ellenére, hogy még csak hovatovább h9 volt. Indulás után aztán jött a felismerés: ezek ellenőrök. Nyugodt arccal elő a bérlet, nézi, nézi, majd mielőtt belémharapna, közli, hogy ez bizony már nem jó (ti. januári), ja, így én, elfelejtettem kicserélni, merthogy alatta van a februári szelvény. Na, az már más.
Mielőtt a metróba lementem volna, visszacseréltem a januárira. Nem is vették észre az orkok, pedig nézték tényleg a nagy gülü szemükkel.
Sikeresen abszolváltam az Arn - Tempelriddaren c. filmet. Mostanában nem látok ilyen filmet. Nincs benne animáció, trükk, effekt. Színészi játék van, meg történet. Kellemes film.
Ami különösen tetszett, hogy svéd. A film kb. 80%-ában svédül beszélnek benne, de van benne angol, arab és francia szöveg is. Nagyon is nézhető. Ráadásul egy trilógia első darabja...
Tegnap pedig a 11:14 c. filmet sikerült a tévében(!) elcsípnem. Egészen jó, nézhető darab volt. Bár nekem az volt az érzésem, hogy a kevesebb több lett volna. A történet mindenképp csillagos ötös.

gyár
Kerestem és találtam. Egy folyóiratunk 1970(!)-es négy számából az első kettő hiányzik. Előtte-utána mind megvan kötve. Ez valamiért hiányzik. Ma szántam rá egy kis időt és rákerestem a neten. Megtaláltam a folyóirat kiadóját. Írtam egy emilt, kb. egy óra múlva felhívtak (még jó, hogy megadtam a gyári számomat) és bár elnézést kért(?), de ígérte(!) a hölgy, hogy holnap elküldi nekünk, ingyen(!) a kért füzeteket.
Őrület!
Na ilyenkor egy kicsit helyrebillen a mérleg. Teljesen meghatódtam.

szolg.közl.
Délután felhívtak a D*** K****től, hogy akkor csütörtök délelőtt bekötnék magukat hozzánk. Óje. [kapcsolódó]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr924557243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása