ienek 2009.02.15. 14:28

(2009. február 15.)

szolg.közl.
Megszüntettem a minden bejegyzés alatti hozzászólási lehetőséget, mert senki nem szólt hozzá nagyon lelassította az oldal betöltését. Átraktam a jobb oldali oszlopba.
Azt hiszem nekem különleges érzékem van a haszontalan dolgok vég nélküli művelésére: most a megjelenéssel bajlódtam egy kicsinykét, háttérszín, oszlopszélesség, hr-tag megjelenése és persze a html fájlok egységesítése.
Felraktam két kép-linket is: az egyik Budapest légszennyezettségét mutatja, a másik pedig Közép-Mao időjárását.

otthon
Átnéztem a homeopatáiás szereket. Meglepően sokat tartunk itthon...
A héten -- már nem emlékszem melyik nap -- volt egy "szokásos" fejfájás. Talán hétfőn, vagy kedden lehetett. Szerencsére hamar elmúlt, igaz egyből bevettem az ilyenkor szokásos adagomat (Flector EP Rapid 50mg granulátum, diklofenák-epolamin). A látótér kiesés (szemmigrén) hamar elmúlt, de a fejfájás még másnap is megmaradt. Nem tudtam semmire se visszavezetni mitől lett...

titok
2 + 5 + 9 + 2 + 5 = 23

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr554557226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása