ienek 2009.02.26. 14:16

(2009. február 26.)

cumi
Mivel sikeresen átálltam a D*** K**** nyújtotta internetelérésre, az eddigi -- mindösszesen két hónapos -- P***** Mobil Internet csomag és a hozzá kapcsolódó mindenfajta kütyük feleslegessé váltak. Ezért úgy gondoltam, pénzzé teszem. Először is azt kell kiderítenem, mennyi van még a "számlámon". Minden hónap 20-án minimum 5990 forintnak kell lenni rajta, különben letiltják az internetelérést (cumi 1).
Amikor legutóbb néztem az egyenleget, még majdnem rajta volt a teljes összeg, pontosan nem emlékszem mennyi, de majd' ötezer forint. Most, amikor megnéztem csak 947 forint van rajta. Különös.
Nade, sebaj. Van ingyenes 24 órás ügyfélszolgálat, felhívom. Sikeresen elmakogtam a gondomat, a fickó megértette (legalább is úgy tűnt), és azt ígérte, hogy postán, levélben -- e-mailen keresztül nem lehet (cumi 2) -- elküldik nekem, várjak 4-5 napot(!) [Gyalog hozzák, bzmg!?]
Ma megjött a levél (cumi 3):

pannon1.jpg

pannon2.jpg

Jól látod. Egy darab sor van rajta, mint forgalom. Ráadásul ezt még egy külön formanyomtatványon aláírta valaki, akinek a neve nem olvasható (nem kellene ráírni nyomtatva is a nevet?) (cumi 4).
Ma este felhívtam megint az ügyfélszolgálatot, megint elmakogtam a problémámat. Az ügyintéző hölgy nem értette, hogy miért nincs rajta a teljes adatforgalom is. Én sem. Megígérte, hogy megint elküldik levélben. Azt mondta egy hét(!) alatt ideér (cumi 5).
Még az a szerencsém, hogy nem sűrgősen akarok megszabadulni a cucctól.

film
Tegnap megnéztem a Pride and Glory-t. Ha amerikai rendőr lennék, biztosan tetszett volna, de így nem.

doki
Megvan a vér és a vizelet eredmény. Minden negatív. Megyek tovább a gasztroentreologiára. Kaptam időpontot április 20-ra(!). Addig lehet, hogy meg is gyógyulok...

gyár
Tegnap, meg ma is, egy raid-os új gép szívat minket. Ma már annyira nem akart dolgozni, hogy el sem indult. Belenyúlni nem lehet, mert garanciás. A szervíz Miskolcon van. Persze, hogy nem én intéztem...

olvas
Már a végefelé járok az utolsó Connolly könyvnek. Ez tetszik a legkevésbé. Valahogy olyan szétszórtnak tűnik, vagy csak jobban megismertem az írót? (John Connolly: A Fehér Út. Nem találtam róla használható leírást).

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr164557199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása