ienek 2009.03.10. 13:44

(2009. március 10.)

otthon
Megcsináltam a második kenyeret is, abba már raktam sót is... De nem lett jobb, sőt! Valahogy nem akart annyira megkelni. De még így is sokkal jobb, mint a bolti csomagoltak.
Telihold van! Áááááh! Érzem. Ma hazafeléjövet láttam felkelni. Gyönyörű volt, hatalmas és enyhén piros-rózsaszínes.

bike
Tekerek rendesen. Nem járdázok. Egyre jobban megy a Petőfi hídon is. Írom a kilométereket kamba-n, mert szerencsére akkor is lehet, amikor nincs "verseny". Áprilisban egyébként az is újraindul.

politika
Most akkor ezzel mi van? Lehet más a politika. Utánanézek.

olvas
A film hatására kölcsönkértem és elkezdtem olvasni Carl Sagan: A kapcsolat c. könyvét.

film
Megvolt a Vicky Christina Barcelona. Tetszett. Olyan igazi vudielenes. Szerencsétlen, bénázó szereplőkkel. Tépelődő makogásokkal.
Pár napja rákaptam a Star Wars: The Clone Wars animációs sorozatra. azelőtt nem is hallottam erről, most is csak véletlenül botlottam bele. Eddig 22 rész van meg belőle. Már a 20-at is leadták külföldön. Egy rész 22 perc.

doki, bél
Telefonáltam ma a dokinőnek, de nem érkezett még meg az eredmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr574557124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása