ienek 2009.04.17. 22:25

(2009. április 17.)

Este megvolt az Aeon Flux című scifi, Charlize Theron-nal. Hm, a film annyira nem volt jó... bár végül is, tetszett. Csak sajnos se az alap animációs sorozatot, se a rendezőt nem ismerem. Mindenesetre a főhősnő jól meg volt csinálva.

Pár hete így tolom: reggel két szelet kukoricás abonett nutellával, az egyik néha lekvárral, utána egy pohár folyadék, általában szörp. A B***s csepp sajna elfogyott, jó sokáig szedtem, több hónapig, most maradt az 500 mg C-vitamin. Tízóra körül egy banán, vagy esetleg egy répa. Ebédre valami házi, vagy ahogy tegnap volt (bár ilyet kábé két hónapja nem csináltam) kínai. Próbálok minél kevesebb húst enni. Párizsit teljesen abbahagytam. Délután ha éhes vagyok egy-két szelet puffasztott rizs (Ripsz-ropsz, vagy Ham-let, ami van), sok-sok víz napközben, néha tea, ha nem vagyok lusta főzni, egy-két kávé, attól függ milyen az állapotom. Este három-négy szelet kukoricás abonett, sajttal, paprikával, hagymával, mustárral, paprikás pulykasonkával (ha van), kis csoki. Egy nagy bögre egész filteres citromos tea (Lipton, Pickwick). Ennyi. Ja, a lényeg: reggel rendes széklet. Esetleg ebéd után egy ráadás. Szép az élet. A testsúlyom 81,0 és 83,5 között mozog, most szerintem inkább kevesebb. A nagy változás, hogy az utóbbi két "buli" utáni másnapot nem a vécén ülve töltöttem. És ez nagyon jó.
Hétfőn megyek gasztroenterológushoz. Egyenlőre csak elbeszélgetünk.

Vasárnap CM! Készülünk.

Mostanában van egy-két kedvenc lelőhelyem, ahonnan progressive metal zenéket szedegetek le. Egy nap annyi is összejön, hogy nem tudnám mindent leírni. Most kábé 100 lemezzel vagyok lemaradva, amiket még nem hallgattam meg. Most például éppen 'Abacab - 2009 Mal de Terre'-t hallgatok. Franciák és franciául is énekelnek. Kicsit fura, nem vagyok én ehhez szokva. [...] Nem tetszett, töröltem, nomeg az utolsó néhány számnak nem volt meg a vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr853874619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása