ienek 2009.04.30. 22:18

(2009. április 30.)

Sikerült újra B**** cseppekhez jutni, így már azokat is tolom reggelente.
A testsúlyom 80,2 kg volt a legutóbbi mérés szerint (pár napja), érzem is. Sasi talált pár régi képet a gyárból, amin kb. 90 kg lehettem. Pufi.
Nem voltam gasztroenterológusnál. Elfelejtettem és elnéztem az időt. Azóta nem jelentkeztem be újra, viszont megcsináltam egy házi tesztet: BiocardTM Celiac Test. Negatív lett. Örülök.

Megvolt az április tekerés is. Sajnos az első néhány napra már nem engedett a rencer beírni semmit. Nem baj.

2009_aprilis.jpg

Elkezdtem Dan Simmons: Hyperion c. könyvét/eit olvasni. Letaglóz. Iszonyú jó. Alig tudom letenni. Négyből egyet már kiolvastam.
Befejeztem Sagan: Kapcsolat könyvét. [kapcsolodó]. Az a ritka eset fordult elő, hogy a film jobb, mint a könyv. Nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr543874602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása