ienek 2009.05.27. 22:00

(2009. május 27.)

Megvolt a 24 hetedik évad mind a huszonnégy része. Szerintem a végét nagyon nyálasra csinálták. Nem tetszett. Azért még a 8. évadot megnézem majd.

Végigküzdöttem magam a Hyperionon. Az utolsó kötet (eredetileg kettő, de magyarul négy kötetben jelent meg) elég furcsára sikeredett, nekem. Nem is értettem mindig, hogy akkor most mi van. Hiányzott néhány befejezés, nekem. Például Meina Gladstone-nal mi lett? Ja, és a vége persze nem tetszett. Mintha elfáradt volna az író, vagy a történet. És mi van a Shrike-kal? Ki vagy mi volt/ak? Homály...
Hamarosan -- holnap vagy holnapután -- elmegyek a Szellemlovasba az új Kemp könyvért, amit rendesen benéztem a rendelésnél, mivel azt hittem/úgy tűnt, hogy önálló könyv, de nem: ez egy sorozat második része. Nincs mese, meg kell venni az első részt is.

Tegnap hosszúnapot tartottam, volt A38 hajó, azon meg Singas Projekt. Érdekes és jó és meglepő volt. És a jegy árát beszámították. Mibe? Persze hogy a sörbe. Aztán még beköszöntünk RP-ékhez is, éppen a Kőleves zárásánál futottunk össze, onnan meg nincs messze a Wichmann, ahol lehet finom rántott szeletet kapni (b+ ettem egy szelet fehér kenyeret!)
Hetekkel ezelőtt meg egy kis biciklizést csaptunk, egészen a Május 9 parkig jutottunk, egy bizonyos Soproni terasznál sikerült megállnunk. Kivel futottam össze? Hát dr. nyávogival. Mindketten meglepődtünk. Korrektnek tűnt, még köszönt is. Biztos valami öregfiúk focin volt, vagy valami hasonló.

A melóépület egy elhagyatott részén fészkel egy vörös vércse pár. Vannak már fiókák is. Élelmes kollégák beállítottak egy korrekt távcsövet, amivel lehet vércse magánéletet kukkolni. Láttam én is az egyik kis pihéset. Szabad szemmel egyáltalán nem lehet őket látni.

Volt két szemmigrénem: május 12-én, 16:00--16:45-ig, meg tegnap is egy rövid ideig tartó.
Sikerült a Bőrgyógyászatra időt kérnem: június 23., kedd, 8:50.

Tegnapelőtt elvittem a Pajtásba a gépet, hogy centirozzák ki, állítsák jól be a váltókat, meg a fékeket + fékpofa csere. Tegnap elhoztam, de kiderült, hogy a centirozás lemaradt valahogy, úgyhogy ma reggel megint elvittem. Du. kész lesz. Haraxom rájuk. Ettől eltekintve nagyon jól gurul és már rendesen meg is tudok vele állni.

Itt a gyárban van egy külön kis egyéb meló, aminek köszönhetően a közeli orvosi komplexumot kell bizonyos külső vincseszteren lévő adatokért hetente átlagban kétszer felkeresnem. Már amikor először ott voltam, mintha egy ismerős arcot láttam volna. Aztán meg is feledkeztem róla. Legközelebb megint láttam és hirtelen beugrott! Utánanéztem a neten, és tényleg ő az, dr. Kollár Attila!

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr783874565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása