ienek 2009.11.06. 18:27

(2009. november 6.)

Kilenc évesen meghalni otthon fürdés közben úgy hogy egy perccel előbb még beszélsz a szülőkkel. Hogy lehet ez? A bojler rendben volt és mégis a szén-monoxid ölt. Kérdések.
...
Évi megvette az előzetesen megrendelt új kiadású számítógépes játék gyűjtői változatát. Tegnap. Azt mondta, majd valamikor decemberben elkezd vele játszani. Ő ilyen.

78.8 kg. Ennyi voltam ma reggel. Nem gondoltam volna akár egy hónappal ezelőtt, hogy sikerül 80 alá mennem. Beszedtem mind a tizennégy darab antibiotikumot. Segítem magam Protexinnel. Az Alfetim még tart, tehát a kifolyás is rendben van. A következő időpontom is megvan már, nov. 17.
Pár napja iszonyúan elkezdett fájni a térdem. Hol az egyik, hol a másik. Ok nincs, nem is értem. Mától elkezdtem szedni az Arth-3 Plexet. Mint a Dona, csak jobb :-) Csak az a bibi, hogy se öreg, se sportoló nem vagyok.
Bioptronozok. Csók érte a szülőknek.
Szerdán magamhoz vettem a régi és az új influenza oltásokat.

Már második vasárnap voltunk lovagolni pónikon, Alíz és Bolka. Nagyon élvezik a gyerekek.

Elég szerény voltam mostanában. Cin-cin lovag, csalódás. A történet gyenge, a többi jó.
A csúf igazság, uhh, letagadom.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr593497253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása