ienek 2009.12.11. 11:27

(2009. december 11.)

Új gép (Intel Core 2 Duo E7500 x64, Nvidia GeForce GTX 260, 4 GB Ram). Új rendszer (Win7). Még csak ismerkedünk. Eddig rendesen viselkedett, de azért felraktam mellé egy Kubuntu 9.10-est is. Biztos, ami biztos alapon.

Tegnap megvolt a 2012. Meglepődtem milyen jó volt. Iszonyúan lenyűgöző tájképek és ötletek voltak benne. A történet se volt rossz. Kicsit nekem disney-sre hajazott. Viszont a sci-fi írós párhuzam nagyon bejött. Emberség, emberiség, emberiesség. Érdemes megnézni, pláne ha kibaszott nagy vásznon lehetséges.

Imprimatur. Már a felén túl vagyok. Meg fogom venni. [megvettem 2011.]
Azt még nem értem, hogy amikor latinul beszélnek, miért nem fordítják le mindig, vagy lábjegyzetelik. Aki ennyire tud - szerintem - latinul, az nem olvassa ezt a könyvet. Bár lehet, hogy tévedek.
Cselekmény - Történelem óra. Ezek váltogatják egymást.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr633497160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása