ienek 2009.12.17. 16:21

(2009. december 17.)

G. I. Joe: The Rise of Cobra. Meglepően szórakoztató volt. Vagy én vagyok ennyire igénytelen :-) Mindenesetre kikapcsolt. Igaz, a történet elég bárgyú, de szerintem rendesen meg van csinálva maga a film. És vannak benne űrhajók is!
Five Minutes of Heaven. Egy név: James Nesbitt. Nagyon bejött. A film viszont olyan, hogy nem értem miért csinálták meg. Talán ha két tucat őszinte érdeklődőt lehetne rá találni, akik végigélték a történteket és azok rokonai. De ezt egy nem angol/ír szerintem kurvára nem érti meg. Legalább is én nem.

Fáj a térdem, pedig szedem az Arth-3-Plex-et. Nem tudok guggolni sem. Fáj a hátam is. Mozgás. Szegény?

Megvettem magamnak az egyik karácsonyi ajándékomat. Egy Selle Royal Alpine Classic nyerget.

Imprimatur. Elolvastam. Mikor letettem, azt gondoltam: ezek írtak 500 oldalt azért, hogy a végén 30 oldalban egy iszonyatosan tömény történelem oktatást tarthassanak, mindezt még a regény keretein belül szerették volna tartani. De ez szerintem inkább azoknak szólt (Vatikán), akik majd bele akarnak kötni, vagy ellenőrizni akarják a dokumentumokat.
Nem csoda, hogy a Vatikán, khm, nem nézte jól szemmel ezt a regényt. Állítólag Olaszországban nem lehet kapni...

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr13497157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása