ienek 2010.01.13. 15:28

(2010. január 13.)

Hétfőn este (tegnapelőtt) hazavittem a bicajt a gyárból, útközben beugrottam még Zöld Pontba és vettem egy rugós nyerget (B+), amit még aznap este beszereltem. Kedd reggeltől (strike!) pedig rakom nyélen.
Még szokatlan a nyereg, meg állítani is kellett a magasságon és a dőlésszögön is, de könnyen a szívembe farpofáim közé zártam.

Tegnap megvolt Tilla 2008-as filmje, a Pánik. Elsőnek nem rossz, de miről szólt? Voltak benne jó részek, mozzanatok, pillanatok.

Bassza meg aki kitalálta ezt a szuperbruttósítást! Nem csak a bruttó bér után kell adózni, hanem még plusz 27% után is, amit a munkáltató kifizet utánam/d. Vagyis, amit nem is látsz, érzel, szagolsz. Ez mekkora gecmóság!

Ráálltunk a candida vonalra. Elsőként ugye háziorvos. Mert ő biztosan majd kimutatja. Telefon, asszisztens felveszi, nem, ő nem tudja hogy kell, majd a dokinő(m), hívjam 10 perc múlva. Hívom, férfihang (másik orvos) mondja, nem, nincs itt a doktornő(?!). Mondom 10 perce beszéltem az asszisztensnőjével, aki. Ja, akkor adom a doktornőt(?). Doktornőnek elmondom, reakció: ezt ő nem tudja, várjak és kiszáll a vonalból. Várok. Asszisztensnő megint, hívjam őket 15 perc múlva, utánanéznek(?). Hívom, férfidoki felveszi, bevall: utánanéztek minden lehetséges helyen, háziorvos ilyen vizsgálatot nem végezhet el(???). Mondom, oké, akkor mit csináljak, menjek magánorvoshoz, majd ott megcsinálják(?).
Ki érti ezt?

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr883458015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása