ienek 2010.01.17. 10:27

(2010. január 17.)

Ezt a szívást: délutánra mindennap leeresztett a hátsókerekem. Ma megnéztem mi lehet a baj. Nem találtam semmit. Leszedtem a kereket (nagy nehezen), kiszedtem a belsőt (nagy nehezen) és átnéztem négyszer, de nem találtam semmi kis lukat se. Azt viszont kiderítettem, hogy nem a keréknek megfelelő belsőm van. Még jó, hogy két éve lementettem azt a bizonyos holland oldalt, mert az eredeti helyén már nincs meg.
Azt meg nem értem, hogy 37-622 helyett hogy lehet 47-622-es belsőm (Pajtás biciklis bolt).

Folytatom a Lie to me (Hazudj, ha tudsz!) második évadját. Tegnap megvolt a 6-7. epizód.

Egy hétnyi, majdnem teljesen szigorú candida-diéta után, meglepő módon sokkal jobb, ami nem volt olyan jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr623458012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása