ienek 2010.03.25. 07:15

(2010. március 25.)

Unalmamban kicsit utánanéztem (most másodszor), hogy Ubuntu alatt hogyan is lehet Diablozni. Ideírom, hogy majd legközelebb ne kelljen ennyit keresni: mkdir /mnt/isoimage,
mount -o loop -t iso9660 [az iso/img fájl neve] /mnt/isoimage/,
leválasztani: umount /mnt/isoimage. Aztán a wine-ban konfigurálni a meghajtókat, autofelismerés és/vagy hozzáadás meghajtóként (a már mountolt iso/img fájlt). Játék futtat (jobb klikk) wine-nal. Biztos, ami biztos lementettem egy text fájlba az egészet, bár ez nem az, amit régebben megtaláltam. Kész-passz:



[update: A wine konfigurálásnál, a virtuális asztal emulálásnál ha kiveszem a pipát, akkor nem ablakban jelenik meg a Játék, hanem teljes képernyővel. Az Alt billentyű normális használata: ki kell venni a pipát 'Az ablakkezelő kezelheti az ablakokat' bejegyzésnél.]

Megnéztem a Pacific második részét is, de nem értem miért mondják, hogy olyan, mint a Elit alakulat / Band of Brothers. Szerintem az sokkal jobban meg volt csinálva. Ebben már az első rész felénél ropogtak a géppuskák, stb. Szóval nem volt semmi előkészítés. Így nem az igazi, szerintem.

Meglepődve vettem tudomásul, hogy egyik kedvenc proli-boltom (a T betűs, eredetileg angol), mostantól 5 forintért adja a nejlon zacskókat. Jó. Ráadásul 50 forintért lehet venni nagy műanyag, visszaváltható nejlon szatyrot. Jó. Rá is van írva, hogy "Környezettudatos vásárló vagyok!". Jó.

Tegnap a Király utcában tekertem, egyirányú utca, szemben. Ketten nagyon integettek, biztos kevés volt nekik a hely. Gondoltam, hogy felhívom a figyelmüket az új KRESZ-re. [update: persze megint én voltam a fasz! csak akkor lehet egyirányúba behajtanom, ha azt külön tábla jelzi.]
Megszerelődött a bicajom: két új küllő a hátsóban, új fékpofák elöl-hátul, fékek beállítva, kormánylötyögés megszüntetve, új kitámasztó, hajtókar megjobbítása. Mindez 8 rugesz. Majd még kell a hajtóművel dolgozniuk, új lánc, sötöbő, de éppen valami hiányzott, ezért most így marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr543457837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása