Ha minden jól sikerül, akkor ma este fogom megnézni a 24 - 8. évad, utolsó két részét. Állítólag nem is lesz több...
Megvan a Book of Eli dvd minőségben! Óje!
Tegnap megvolt a Róma - 2. évad, 4. része. Talonban van még a Star Wars majdnem teljes 2. évada...

1. MUFIDAK túra
2010.05.23.
ketten
Szombaton kicsit tekeregtünk Cékis-vel. Egészen Szentendréig jutottunk. Szerencsénkre az eső elkerült, így sikeresen sütöttünk finom szalonnába tekert sajttal töltött virsliket. Gyűjtögettünk faágakat és reménykedtünk, hogy nem túl vizesek. Egyből sikerült begyújtani. Közben hallgattunk a cigányhifin zenéket is.

Én nem tudom, hogy ezen a szombati napon vagy inkább otthon a kölkektől, de összeszedtem valami iszonyatos undorító takonykórt. Komolyan, összefolyik taknyom-nyálam. Főleg este, mikor készülnék elaludni. Zombi a fejem. Nomeg a köhögés. Most már olyan, mintha lenyeltem volna egy sípot is.
Olganéni ajánlotta, hogy száraz köhögés ellen forraljak fel egy pohár tejet, tegyek bele vajat, meg egy kis mézet és szódabikarbonát. Sajnos csak tej meg vaj van a gyárba, azzal meg nem értem el semmit.
Ma elkezdtem a Droseria CH 15-t szedni, 3x5 golyó. Száraz köhögés ellen.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr723457592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása