ienek 2010.07.08. 11:56

(2010. június 8.)

Már alig vártam, hogy elkezdhessem a Secretum-ot. Az Alapítvány félelmétől kicsit többet, mást vártam. Végül is tetszett, csak kicsit furcsának találtam a Voltaire és a Jeanne d'Arc szimek bemutatását, valamint a pánz-os merüléseket/leírásokat. Igaz, a végére minden a helyére került, főleg, hogy néhány oldalon az író "megmagyarázta" a miérteket.

Szóval bizakodva nézek a Secretum felé.

 


L.nak tegnapelőtt megvettem az új 20-as bicaját.
Tegnap majdnem fejre álltam, mert a lánc, amit a kormányra szoktam tekerni, belógott az első kerék külői közé... A poén az volt, hogy fingom se volt mitől nem megy a biciklim, csak néztem a hátsó kereket, meg a váltót, mert azokra gyanakodtam.

Ír és horrormackó balhéztak, rendőröket is kihívtak rájuk. Visszhangzott tőlük az egész udvar meg az épület. Horrormackó kezében egy jégcsákány(-féle) is volt, amivel fenyegette a biztonsági embereket, aztán persze letagadott mindent. Őrület, az a fickó tutti beteg, de sajnos nem tud róla, így nem is kezelteti magát.

M.val pénteken megyek audiológiára, addig "intenzív takonytalanítás", ahogy a füldokinéni mondta.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr343457518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása