ienek 2010.07.18. 12:28

Chardonnay-k

egri_chardonnay-varsanyi.jpgIsmét újítottam, egy nem túl drága száraz fehérrel. Egri Chardonnay a Varsányi pincészetből. Minőségi száraz fehérbor, termelőhelyen palackozva.
Az illata valami iszonyúan tökéletes! Nagyon bejött nekem. Itt a szöveg a hátoldalról: "Nem véletlenül a Chardonnay a világ legnépszerűbb fehérbora! A mai ízlésirányzathoz igazodó eleganciája, savharmóniájának köszönhető üditő hatása kiemeli a borfajták széles táborából. A Bükk hegység déli lankáin is otthonra talált, s itt a kedvező környezetei viszonyokat és a gondos szakértői munkát meghálálva kitűnő borral ajándékozza meg mind azokat a szerencséseket, akik e nemes italt megkóstolják!"

 

 

 

És akkor itt egy elrettentő – nekem legalább is –, bár ez is Chardonnay, igaz csak a címke szerint: Badacsonyi Chardonnay, száraz minőségi fehérbor, 2008. Badacsony Borászati Szövetkezet, olvashatatlan pincemesteri aláírás (Lomportné?). Nem is csodálom, én is titkolnám, hogy közöm van ehhez a "borhoz". Nem meglepő módon, nem találtam semmi külön infót, se képet. Ezek saját fotók. Csak hogy tudjuk mit kell kerülni...

   


  

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr223450490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása