ienek 2010.10.28. 13:22

Olvas, néz, figyel

A napokban újranéztem az Üvegtigris 1-et. Kellett már, röhögtem.

Hamarosan belekezdünk a Lie to Me 3. évadjába.

A Star Wars 3. évadját pedig már el is kezdtem.

Rábeszélésre megnéztem a Knight and Day / Kéjjel-nappal c. filmet. Inkább olyan nőcis film. Könnyed, egyszerű, mégis akciós, de mégis olyan lávsztoris. Nekem. Szerintem.

A Trónok harcával már félig megvagyok, de még mindig kapkodom a fejem, hogy akkor most ez kicsoda? Rohadt sok szereplője van. Jellemző, hogy a hazafelé tartó villamosról elfelejtettem leszállni, mert éppen egy izgalmas résznél tartottam...

A polcomon figyel a következő olvasmányélményem: Monaldi – Sorti: Veritas (köszönet ApaCsnak!)

Mostanában valahogy ezt a lemezt mindennap meghallgatom: Bruce Bouillett: Interventions (2008).

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr683452309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása