Szerdán (nov. 10.)
Voltam Prof. Dr. Polgár Marianne-nál, fél óra, 15 rugesz. Tovább küldött a) teljes vérvizsgálatra, vasat is; b) két antigén kimutatására vérből; c) hasi ultrahangra. Beutalót nem adott, csak a genetikai vizsgálatra egy másik doki nevét, tel.számát. Felhívtam Dr. Rajczy Katalint, kiderült, hogy szakorvosi beutaló kell neki, háziorvosi nem jó. Mikor visszahívtam Polgár doktornőt, már nem tudtam vele ezt megbeszélni, majd csak kedden lesz. Egyébként a konzultáción felvetette, hogy a térd, a gerinc és a prosztata problémáim is lehetnek a gluténérzékenység miatt.
Hétfőn megyek/felhívom a saját háziorvosomat és elkezdek intézkedni az ügyeben.

Kedd (nov. 16.)
Polgár dr.nőt elfelejtettem felhívni, de a háziorvosomhoz elmentem. Nem nagyon értette a problémámat, mondjuk ebben egyetértettünk. Tehát: adott egy laborpapírt teljes vér-vizelet vizsgálatra, mert hogy az is kell, széklet is kell (széklet emésztettség), de azt nem tudja, hol kell beikszelni a laborkérő papíron (jó, mi?!), adott egy beutalót hasi UH-ra, adott egy beutalót Rajczy dr.nőhöz (hiába mondtam, hogy oda szakorvosi kell) és adott egy beutalót a Svábhegyi Allergiaközpontba is. Kérdezte, miért nem oda megyek, az OEP-re (ingyen) megcsinálnak minden vizsgálatot, már küldött oda beteget. Mondtam, hogy nem ismerem, de megpróbálom. Le kell fénymásolnom Polgár dr.nő "jelentését" és odaadni neki, valamint az eredményekkel vissza kell hozzá mennem. Holnap folytatom a gyűrődést.

szerda (nov. 17.)
Felhívtam Rajczy dr.nőt, hogy megvan a beutaló, bár háziorvostól az igaz, de naplószámmal, stb. Elmondta, hogy az még kevés, nekik megvan a listájuk, akiktől fogadhatnak, látatlanban azt mondja amit én kaptam az nem jó. Abban maradtunk, hogy e-mailben megírom/elküldöm neki. Megírtam és digifotón elküldtem, várok.
Felhívtam a Svábhegyi Allergiaközpontot, kaptam időpontot is, dec. 6., dr. Kósa Lajos, bár itt mondták, hogy ha lesz vér vizsgálat, márpedig biztosan lesz, az 5-6 eFt, mert azt a saját laborjuk nem tudja megcsinálni.
Kértem időpontot a Fehérvári úti rendelőben UH-ra, január 11-re(!) kaptam is. Fasza.
Beszéltem telefonon a Fehérvári úti Laborral, széklet emésztettséget nem tudnak nézni, azt csak az ÁNTSZ. Fasza.

csüt (nov. 18.)
Reggel elmentem vérvételre, a Fehérvári útra. Egészen hamar megcsinálták. Vizeletet is leadtam.

hétfő (nov. 22.)
Ma felhívtam "az ÁNTSZ"-t, a Gyáli úti egyik telefonszámot, amit a neten találtam. Ők bizony nem csinálnak ilyen vizsgálatot (széklet emésztettség), talán valamelyik magánlabor. Rendes volt a nő, segített keresni, ő is nézte a netet, én is. Abban maradtunk, hogy Labor Kft. Szerinte régen úgy hívták őket, hogy ÁNTSZ Labor Kft., de nem használhatják a nevükben az ÁNTSZ-t. Ehhez képest még mindig az a nevük... Valahol a IV. kerület legvégén van az egyetlen budapesti laborjuk. Egy eléggé összetett telefonos menürendszerben bolyongva végül is sikerült egy élő emberrel beszélnem (ügyintéző), aki elmondta, hogy ők bizony nem csinálnak széklet emésztettség vizsgálatot, talán valamelyik kórház, de nem tud segíteni. Passz.
Rajczy dr-nő persze nem válaszolt még.

kedd (nov. 23.)
Tegnap elhoztam a vér- és vizelet eredményeimet a Fehérvári úti laborból. A koleszterin, az LDL koleszterin, a Totál bilirubin és a Konjugált bilirubin magasabb a megengedettnél. Ha már ott voltam, próbáltam volna időpontot kérni gasztroenterológushoz, akitől majd beutalót szerezve mehetnék Rajczy dr.-nőhöz, de kiderült, hogy ott nincs gasztro, próbálkozzak a Szt.Imrében.
Felhívtam a Szt.Imre kórházat, ahová január 26-ára kaptam időpontot, Szőnyi dr.-hoz. Egyenlőre ennyi.

kedd (nov. 30.)
Végre sikerült Polgár dr.-nővel beszélnem. Elmondtam mit intéztem eddig. Abban maradtunk, hogy ami kész van, azzal menjek be hozzá, a többit meg majd kitaláljuk, úgyhogy dec. 8-ra kaptam időpontot. Ad beutalót Rajczy dr-nőhöz, kiderült, hogy mégis tud adni, csak legyen naplószámom, amit a háziorvosi beutalóról tudok prezentálni neki.
A Svábhegyi Allergiaközpontot és a Szt.Imre kórházat lemondtam. [Véletlenül elszóltam magam, hogy a háziorvosom ajánlotta a Svábhegyit, Polgár dr.-nő meg "megijedt", szerinte ne menjek oda, meg úgyis őhozzá küldik azok is a betegeket]

szerda (dec. 8.)
Délután elvittem Polgár dr.-nőnek a vér/vizelet eredményeket, kielemezte. Minden érték rendben, sőt a HDL koleszterin jó, hogy ilyen magas, a húgysav meg meglapően jó érték egy ilyen korú fiatalembernek... Adott beutalót Rajczy dr.-nőhöz. És megbeszéltük, hogy a gyerekeket vigyem majd be hozzá a Madarászba, megnézi náluk is a lisztérzékenységet. Kitöltöttük megint a fél órát és otthagytam 13 rugeszt.

kedd (dec. 14.)
Többször próbáltam már telefonálni, de csak ma sikerült. Rajczy dr.-nő szabadságon van, majd jövőhéten próbálkozzak. (A gyerekeket március közepére bejelentettem Polgár dr.-nőhöz).

csütörtök (márc. 17.) Ez a mai igazából a gyerekeknek lett volna, ha nem felejtem el a háziorvosi beutalót, de elfelejtettem, úgyhogy áthidaló megoldásként át kellett mennem egy másik épületbe a kamu beutalóért, amit az ottani belgyógyászat adott volna, ahol kellett volna várni több mint egy órát és aztán mehettünk volna, de nem mentünk. Otthagytuk. Ezzel Polgár dr-nőt is otthagytam, valószínűleg végleg. Az asszisztensnője egyébként cicának is szólított! Édes, nem? Amikor már a metrón ültünk rám telefonáltak, hogy elkészítették a papírt, hol vagyok. Megköszöntem és elköszöntem

ápr. 12-én megyek a Coelikália Centrumba vérvételre. Gyimesi dr.nő szerint negatív lesz az eredmény, a diétám miatt, de mielőtt visszaterhelnénk, csináljuk meg ezt is. Jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr463450277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása