ienek 2011.01.19. 15:43

Mastermind

Az utóbbi pár napban megpróbáltam megszerezni a Mastermind nevű zenekar hiányzó néhány albumát. Természetesen csak meghallgatni akarom és aztán 24 óra múlva törlöm a gépről.

Kerestem sok helyen, különböző eljárásokkal, trükkökkel, gyakorlatilag bevetettem mindent, amit ismerek és semmi, nem találtam meg, vagyis ahol megtaláltam, ott nem voltam tag...

Na, gondoltam itt az idő, hogy egy orosz oldalra regeljek. Megtettem. Sikerült megszerezni, amit akartam. Ha kell a hozzáférés, itt van: fellhaszn.név - jagogo, jelszó ugyanaz. Arra kell csak figyelni, hogy cirill betűkkel kell beírni :-) йагoгo

Ja, és itt a fórum címe is: http://batzbatz.com

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr563451285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása