Még december 5-én megvolt ez is.

Meghatározás: "...fejfájás, mely vizuális aurával járó migrénnek felel meg." Egy újabb meghatározása a korábbi szemmigrénnek. Klassz.  Egyébként minden ép, minden normális. Diagnózis: Migrén aurával (klasszikus migrén) G4310.

A végén még leírta nekem a dokinő -- akinek ugyanaz volt a neve, mint Zs.-nek --, hogy a tiramin nevű vegyületet(?) kerüljem és hogy miben van ez a boszorkányos: vörösbor, sajtok, kialvatlanság, alacsony vércukorszint, alkohol. Klassz.

Egyébként nem volt ismeretlen amit felvázoltam neki, azt mondta sok ilyen beteg van. Kaptam Appranax-ot 550mg-ost. Már hármat be is vettem, mert mintha lett volna kezdődő fejfájás. Használt, ellenben az előzőekben kapott Flector porral.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr373490583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása