ienek 2012.03.27. 12:15

Látótérkiesés

2015.06.15. – Esti futás közben kb. 3 km-nél lassan kibontakozó szemzsezsegés, egészen a végéig eltartott (6 km). Otthon egy Apranax-ot bevettem. Elmúlt a zsezsegés mire hazaértem.

2015.06.10. – Esti futás közben, 4.5 km-nél egy erős szédülés, bandzsa-látás jött, majd kb. 15 másodperc után elmúlt. Közben futottam tovább. (Kialvatlanság?)

2015.05.02. – Éreztem, hogy fejfájás lesz, gyorsan bekaptam egy Apranax-ot. Viszonylag hamar, de elég erősen lezajlott a szezsezsegés, csőlátás, ahogy szokott. Majd egy óra múlva megint volt egy "roham". Ilyen eddig még nem volt! (Kialvatlanság?)

2015.04.06. Melegfront előtt kb. fél nappal erős szemzsezsegés, fejfájás nélkül. Nem vettem be semmit, kb. fél óra alatt elmúlt. A fejfájás megmaradt egész nap gyengén.

2015.03.31. Erős szemzsezsegés és fejfájás 18:40--19:00, gyorsan bevettem egy Apranax-ot és elmúlt. Éhség, émelygés maradt.

2015.03.xx. Valamikor a hónap közepén, csak fejfájás, bevettem egy Apranax-ot és el is múlt.

2014.10.30. Délután 3-kor vonathoz menve megszédültem. Este 6 körül indult be a látótérkiesés. Gyorsan bevettem egy Apranax-ot. Zsezsegés elmúlt, de a kótyagos fejfájás-érzet megmaradt még egészen másnap estig.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr863450326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása