ienek 2012.05.31. 15:55

Dolgoztam

Tegnap megint leeresztett a hásó kerekem, úgyhogy mehettem haza békávéval... Ráadásul sietnem is kellett, mert M.-val mentünk ortopédiára, kontrollvizsgálatra. Minden oké vele, csak a tartása hanyag. Úsznia kell!

Ma délelőtt mentem a Mounty-ba külső gumiért, mert azt képzelem, hogy azért lukad ki olyan könnyen a belső, mert szar már a külső. Elkopott, vékony, nem véd.

Sajnos tudnom kellett volna a kerék pontos méretét, ezért gyorsan felhívtam a pöcsRP-t, aki éppen szgép előtt ült és megkértem, hogy látogasson el egy bizonyos weboldalra, ahová fölírtam a kerekem paramétereit, valamikor néhány évvel ezelőtt. Kiakasztott, mert nem tudta hogyan kell egy weboldalon keresni... Aztán nagy nehezen megtalálta, de addigra már bekéredzkedtem a biciklibolt számítógépére és megnéztem én magam, amit kerestem. Megvettem a külsőt, a gyárban megfoltoztam a belsőt, merthogy az kilukadt, felraktam a külsőt, mellesleg megbuheráltam az új pumpámat is és mindezekről csináltam egy képet is:

Uj_kulso_es_pumpa.jpg 

Aztán, mivel ahhoz volt kedvem, az összes 2009-es bejegyzésemet/posztomat(?) átraktam ide, a régi helyről. Csak mert én olyan grafomán vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr684557431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása