ienek 2012.07.31. 19:46

Gasztro

[július 30--31.]

Reggel f8-ra kellett mennem mindkét nap, éhgyomorral, inni sem lehetett. Húsz percenként fújni kellett egy műszerbe. Lactulose és lactose érték normális szinten, tehát a tejcukor-érzékenység kizárva. A dokihoz szept. 6-ra van időpontom.

[július 23.]

Múlthét csütörtökre volt időpontom. Odamentem. Fura volt, hogy csak én várakozom, aztán kiderült, hogy nincs doki, elfoglalt, jöjjek hétfőn, ha jó. Oké, akkor hétfőn 11-re.

Az ma volt. Megérkeztem tíz ötvenre, előttem volt 12 ember (mexámoltam). Egyszercsak, amikor az egyik néni betotyogott, próbáltam a beutalót odaadni az asszisztensnek, de nem vett észre. Szóltam neki, hogy elnézést itt a papírom. Észrevett, de nem nézett rám, nem szólt. Ellenben rászólt a nénire, hogy talán be kellene csukni maga után az ajtót. Én ott álltam az ajtóban és próbáltam átadni a papírom, ami alapján ugye majd egyszer csak behívnak. Erre feldúltan odajön az asszisztens, hogy aszongya: "Basszameg, itt szakrendelés folyik!" és átveszi a papíromat. Mondom tudom, igen, szakrendelés, azért vagyok itt én is, egyébként meg "Kabbe!" -- mondtam neki, ha már így összemelegedtünk.

Aztán vártam majdnem két órát, közben kicsit csacsogtam a többi ottlévővel: volt, aki januárban kért időpontot; volt, akinek nem szóltak, hogy éhgyomorra jöjjön; volt, akinek soron kívül kellett volna csak egy szövetminta eredményt kiadni -- ami egyébként ki is volt írva az ajtóra, hogy az simán megy soron kívül --, de le sem szarták, hiába próbálkozott; stbstb.

Egyszóval: szép, szép ez a Szt.Imre, de kurvára hiányzik belőle a jó segéderő.

Az orvosra semmi panaszom nincs. Meghallgatott, majd egy jövőhét hétfő és kedd hajnali hidrogén kilégzéses vizsgálatra visszarendelt, amit remélem nem az az embergyűlölő fapicsa fog elvégezni.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr894673933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása