Több helyen olvastam róla és ismerős is ajánlotta. Régebben már megvettem a lenmaglisztet, párszor már ettem reggel, de igazán holnap fogom elkezdeni, vagyis 2017. április 5-én reggel. Három hetes a kúra, minden reggel meg kell enni bizonyos mennyiségű kefírt, lenmagliszttel. Ennyi.

Kefírek bekészítve.

Bár van ahol kávéskanállal, van ahol evőkanállal írjak, én evőkanállal fogom enni és nem 100ml kefírbe, hanem amilyen lesz, olyanba. Kezdetnek 175ml Sparosba.

Az biztos, hogy több kaját kell magammal vinnem, mert éhesebb leszek, mivel egy étkezés kimarad. És a reggeli kávé is ugrik. Na majd meglátjuk.

Ápdét
9 napot csináltam, április 13. csütörtökön volt az utolsó ilyen reggelim. Különösebben nem vettem észre semmit, talán a k*** lett hígabb...

A reggeli kávé és a reggeli sem maradt ki, csak későbbre tolódott.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr6712402177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása