ienek 2005.04.11. 09:43

(2005. április 11.)

Bátyáméknak háromszoros hurrá! Tegnap tudtuk meg. Szorítok (vagy lazítok, ami köll!)

Tegnap este áttöltöttem két Malmsteen mpg-t a, ööö, mire is? Még nem is adtam neki nevet. A hordozható 40 gigás őrületre. Sajna otthon nem tudom megnézni, de erről bátyám előtt hallgatok. Sokat dolgozott vele, nem akarom, hogy emiatt elkámpicsorodjon (hehe, milyen szó, ha jó).

Ma száz éve. De az mekkora butaság – szerintem –, hogy ma lenne száz éves! Inkább akkor már ma született száz éve. Na! Ez nekem olyan, mintha Jimi Hendrix, Janis Joplin vagy Jim Morrison ünnepelné a századik születésnapját. Elképzelhetetlen. Nekem.

Alig vártam, hogy beérjek. Letöltöttem két rm-et a Bartók Rádióból és majd ha lesz időm, konvertálok belőlük két mp3-at. Szeretném egy batch fájllal megoldani, amiket munkaidőn kívül futtatok egy sima időzítővel. Még vadászom a megoldáshoz vezető utat.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr814993676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása