ienek 2005.05.02. 22:52

(2005. május 2.)

gondol, otthon, mások, blog
Telnek-múlnak a napok és nem vagyok képes ide (is) írni. Borzasztó! Hétvégén kóboroltunk, szombat Millenáris, vasárnap Szigetszentmiklós-Gyártelep. Egész jó volt mindkettő.
Cékis holnap megy A.-ba G.-val. Hívtak engem is, de valahogy nem. Cékis még nem repült. Mondtam igyon minél több sört, csak jobb lesz. RP-nek lesz egy kiállítás megnyitója, ott fog Cékis ütni, ha minden igaz. Csak vasárnap jönnek vissza.
Készülődik egy kisebb osztálytalálkozóm, csak az a baj, hogy nem nagyon van kedvem elmenni. Zetor Leilát még mindig olvasom. Nem sikerült a végére járnom, még pár hónap hátra van. Még mindig teccik.

gyár
Megírtam az április havi munkáimat, órákra lebontva. Nevetséges. Többet dolgoztam vele, mint mással :) Kiváncsi vagyok, hogy ki fogja elolvasni és mit kezd vele. Gyakorlatilag egyáltalán nem azt csinálom, ami a végzettségem. Sőt!

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr625811863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása