gondol, mások
Bizony-bizony! Az elrepült időt nem tudom ide mind leírni, bepótolni. Pedig aszittem, majd jól összvefoglalom a mindent, ami eddig. A legutóbbi óta. De sajna tudja a tököm mi minden történt. Csak pár napra tudok visszaemlékezni. Az biztos, hogy találkoztam O.-val, még a főiskoláról ismerem, rajta keresztül pedig felvettem a kapcsolatot KK-val, bár vele még csak egy rövid sms, hogy akkor itt van az emil címem, oszt majd lökjük egymásnak az infókat. (ez volt két hete...). Ma írt emilt H. Jól van, sok a dolga, kutyafuttában írt -- gondolom -- mert tele volt a levele elütésekkel. Persze rohant, mint mindig az utóbbi időben (kb. másfél év). A lényeg hogy jobban van a gerince. Örültem a levelének.

gyár
Nah, ma fél hatig nyomtam. Lecseréltem az összes l........zott lelet oszlop bejegyzést. Na. Kifolyik a szemem nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr35811874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása