ienek 2006.01.26. 18:36

(2006. január 26.)

Tegnap itt volt RP, próbáltunk valamit ügyeskedni a weboldalán, de persze nem ment, pedig egyszer már sikerült. én meg közben háromfelé szakadtam. Meló után (kitöltöttük f6-ig az időt) meg elmentünk a Kultiplexbe, ittunk egy sört (én), közben dumáltunk. RP rávilágított, hogy a fene nagy tudásommal és általában a majdnem tökéletes lényemmel miért nem csinálok már valami hasznosat, például írjak. Megállapodtunk egy egyoldalas kis szövegecskében (bemutatás egy hét múlva), megadtuk a címét is (vagyis RP): 'Az ivás'. én már hazafelé menet kitaláltam a keretét és nagy vonalakban a tartalmát is (K. István, 17 éves szakmunkás tanuló szemszögéből nézve és egy mondat az egész). Volt még más ötletem is, de az előbbi a legerősebb (akarat). [végül is tényleg az lett, csak kihagytam a nevet] Bizsergető érzés volt hazafelé menet ezen agyalni. Aztán persze elfektettem. [január 31-én írtam meg, kb. egy óra alatt] Végül is jó ötlet, csak nem éreztem teljesen magaménak.
[2006. február 1. beírás]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr9515743132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása