ienek 2006.02.01. 18:45

(2006. február 1.)

buli, gondol, game
Sokminden van, megpróbálom:
Ma lesz egy kis találka a Spinozában, két régen látott baráttal: RP és WNP. Lesz tetemrehívás 'Az ivás' címmel, bár WNP már felmentés kért a dolgozat bemutatása alól. Mondjuk én is tegnap csaptam össze... Igaz, már egy hete agyalok rajta, de nem tartom semmilyennek. Egy oldalt írtam és kész.

otthon
Van még otthoni dolog is: Icewind Dale crpg. Ezt játszom pár napja, esténként (meg néha reggel is, mint például ma). Zs. ma korán kelt, mert fél 7-re be kellett érnie a Szent Lászlóba. Szerencsére minden rendben, vagyis a doki nem talált semmit, ami nem ugyanaz... Keltem vele, mert csak az én órám ébreszt, visszaaludni meg már nem tudtam (n6). Viszont tök jól ébredt ma Pipike, együtt ittuk a tejecskét, aranyos volt. Egészen addig, míg papa és Zs. meg nem jöttek. Onnantól már nem számítottam.
[2006. február 1. beírás]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr1115743168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása