ienek 2006.08.23. 19:07

(2006. augusztus 23.)

gondol
--Miért van az, hogy a szembejövők mindig a szemet nézik, még akkor is ha napszemüvegben vagy?
--Mikor teleettem magam, kevésbé figyelek a körülöttem lévőkre.
--új kedvencem a ctrl-s.

olvas
Tegnap (meg ma reggel) folytattam Jehonala történetét, aki már Ce-hszi. Csak néhány lopott pillanatom lehet, mert például tegnap este már f10-kor kidőltem. Szépen ki lettem tessékelve a nappaliba, hogy aludjak ott. És én aludtam is egészen f7-ig.

politika
Hallgatom a híreket, kenik egymásra a felelősséget és úgy néz ki, két alacsony beosztású meg is szívja (megegyeztek?). Kinek mikor kellet volna lefújni az egész tüzijátékosdit. Eddig se nagyon szerettem, ezután se fogom. Az én bajom.
[13:45]

gyár
Mit tegyek, ha az egyik munkatársnőm szeme alatt (és az arcán is) megint kék-zöld foltok vannak, pedig idén már egyszer leesett a galérialépcsőjükről... Megkérdezni se merem, nekem kellemetlen, hogy esetleg valami blőd kifogást fog mondani. Inkább nem szóltam.
Ma lesz valszeg három fuvar, amit én fogok fölszállítani az első emeletre. Egy már reggel megvolt. Jobb lenne már túl lenni az egészen.
Tegnap Vácott voltam "exhumálni" és holnap is odamegyek. Azért az idézőjel, mert ez már csak a pénzről szól, tudományos értéke nem sok van, mivel akiket most kiszedünk, azokról már nem tudunk semmit, tehát már csak az időtöltés és a mennyiség számít, ha egyáltalán. Kicsit gusztustalan. [De napi 21e-ért elviselhető :)]
Megvolt a második kanyar is, ismét 53 láda. Hármasával az emeletre, hatszor fordulni és mindezt háromszor. Leizzadtam. Még lesz egy kanyar.
Befejeztem Pest megyét a Gy.k.-ban. Nagyon paráztam tőle, de nem is volt olyan gázos (mondjuk még nem néztem át minden irodalmat...).
[15:30]

szolg.közl.
H. még mindig nem jelentkezett, pedig hogy ígérte. [vonatkozó] és [vonatkozó]
M.-vel azóta [vonatkozó] csak két-háromszor találkoztam, de csak itt a gyárban. Aztán ő elvonult, ahova az alkeszok szoktak... Mint később megtudtam, ebben az évben már többször is bement, nem sok eredménnyel...
Nem volt 3.14 és lánya Egyiptomban. Ennyit évi-ről. [vonatkozó gyár]
Elkezdem RM-et piszkálni, hogy a lassan három éve (őrület!) függőben lévő munká(n)kat talán folytathatnánk. [vonatkozó]

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr6115743242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása