ienek 2008.12.26. 23:55

(2008. december 26.)

Ma volt az utolsó karácsonyi körlátogatás. Laci papa testvérééknél voltunk, jó sokan. Lüsz és Matrejka tökjól feltalálták magukat. Ettek, ittak, szaladgáltak. Mindenki el volt tőlük ájulva.

Beszéltem szegény Anyámmal telefonon és rákérdeztem a tegnapi kaják összetevőire, merthogy tegnap is, meg ma is, ebéd után iszonyú bélgörcseim voltak és fostam is, mint a lakodalmas. Pedig már azt hittem, hogy a gluténmentes étkezéssel sikerül elkerülnöm az ilyen eseményeket. Ráadásul nem is volt azokban a kajákban semmi irritáló, kellemetlenséget kiváltó. Még tej sem. Nem értem...

Este megnéztem egy nem éppen karácsonyi munkát. Már régóta szerettem volna, most volt rá alkalmam. Jobbat vártam. Összeségében nem tetszett, bár voltak benne jó dolgok is (pl. Monica Belucci, höhö). Dobermann.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr535382115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása