ienek 2009.01.24. 14:48

(2009. január 24.)

család
Ma ellátogattunk Ú.-re, de még délelőtt -- hirtelen felindulásból -- vettem egy állólámpát a nagyszobába, egy fürdőszobai lámpát és egy kétégős spotlámpát a konyhába. Holnap talán beüzemelem valamelyiket.

mások
Ahogy mentünk Ú. felé, a Kálvin téren betértünk vásárolni, ezt-azt és találkoztunk répával. Ezerötszáz éve nem dumáltunk már, most meg ráadásul még együtt is utaztunk a Nyugatiig, mert ott volt dolga. Néhány mondattal próbáltunk mindent elintézni. Kicsit úgy éreztem, hogy azért is beszél, mert nem akarja, hogy csend legyen, talán zavarta volna. Amikor elköszöntünk, olyan furcsán nézett, mintha nem értene valamit, hogy miért vagyok olyan, amilyen. Pedig csak nem akartam kényszer mosolyokat váltani. De ettől függetlenül örültem, hogy találkoztunk és csacsogtunk pár szót.

gondol
Figyelem a Holdat. Mintha most -- újholdkor -- több lenne az energiám, vagy legalább is máshogy fáradok el.

gyár
Tegnap hazafelé indultam, amikor arra lettem figyelmes, hogy a gyár udvarán sasi guberál az ottlévő konténerben és a mellette lévő papírdobozokban. Odamentem én is és mit találtam? Bizony kedves főigazgatónk dr. Nyávogi kidobott dokumentumait. Neki címzett leveleket és kiadványokat, különlenyomatokat dedikálva; mindenféle, egy-két éves tudományos ilyen-olyan papírokat. Úgy tűnt, mintha már nem is ő lenne a főig. hanem az utánajövő így szabadult volna meg az elődje papírjaitól.
Aztán megtudtuk a portásunktól, hogy a sofőr hozta ki autóval a cuccot a Poross u. 13.-ból. Ez már végképp felháborított! Miért nem tudják ott kidobni ezt a sok "kacatot"? Vagy miért nem tudják szépen összerendezgetve odaadni mondjuk egy közeli óvodának vagy iskolának, hamár a gyár nevében és alapító irataiban is van némi utalás a környezet és staöbbi védelmére, megóvására? Lenne vagy 50 kiló tiszta papír.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr424557284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása