ienek 2009.01.29. 14:44

(2009. január 29.)

gyár
Elkezdtem sorbarakni a következő közös munkánkat sasival. Több, mint kétszáz lesz, plusz a szórványok. Hely persze megint nincs, úgyhogy a szűk közlekedő folyósóra kell pakolnom, ahol így a kocsi már nem nagyon fér el.
Mivel a fóliavágó valamiért nem működik, kénytelen voltam ollóval felszabdalni a csomagoló fóliát és azokba raktam a már mosott és szárított csontokat. Délután pedig még mostam is újabbakat. Sietnem kell, mert le vagyunk maradva.
Volt nálam a rendszergazda (az igazi), próbálta megcsinálni a nyomtatást, mert csak egy oldalanként tudok nyomtatni. Mindent rendben talált, ő sem érti a problémát. Holnap és jövőhéten nem lesz, így be kell érnem az egyoldalas nyomtatással. Legfeljebb átmegyek egy másik gépre nyomtatni.
Még hazaindulás előtt gondoltam egyet és letöröltem a Kubuntus gépemről a videókártya "meghajtót", mert az úgyse volt rajta az eredeti telepítésnél és próbáltam jobbá tenni a megjelenítést. Ezután csak a fekete monitor fogadott. Hogy lehetek ennyire ...? Minek kellett hozzányúlni? Persze tudom minek. Hogy jobb legyen. Hát tessék, most jobb?
Majdnem megszívatott sasi a számlákkal. Még szerencse, hogy nagy nehezen eszembe jutott az egész történet, még tavaly nyárról. Majdnem kétszer fizettetett meg velem valamit. Kicsit gyanús nekem.

otthon
Ma estére még terveztem egy kis SW - Klónok háborúját, de nem maradt idő. Viszont volt gy.t. és kis jóga is. Már megint kezd fájdogálni a hátam. (A torna egész jól ment, nem is nagyon zavart a hasi hájam).

bél, beteg
Ma is, meg tegnap is két kis fekete kávét ittam, cukorral, meg ettem egy cukisütit is. Amúgy tartom magam a gluténmentességhez, meg a tejtermék-mentességhez. A bogyókból már csak kétféle van (Acidophilus, Zöldárpa), meg a Prostamol Uno. Februárban kellene visszmenni a természetgyógyászhoz...
Van egy olyan feltevés, miszerint lehet, hogy Candidám van. Rákerestem a neten és volt egy olyan oldal, ahol felsorolták a lehetséges tüneteket, amiből persze nekem volt jópár, ami stimmelt. Például ilyen rejtélyes is, miszerint: megmagyarázhatatlan látótérkiesés (voltam szemorvosnál, minden rendben), migrénszerű fejfájások, satöbb.

olvas
Ezt is Cs. ajánlotta: Miloš Urban: Santini nyelve. Most gyűröm. Eddig jó, bár nem nyerte el maradéktalanul a tetszésemet. De lehet, hogy csak a fordító hibája. Vagy az enyém.
update:
Végigolvastam. Nehezen tudtam magammal cipelni a békávén, mert keményborítós és pont olyan nagy, hogy nem fért bele a kabátzsebembe. Eláztatni meg nem akartam, úgyhogy főleg itthon olvastam, este. Najó, a végefelé már cipeltem magammal, mert már nagyon kíváncsi voltam mi lesz.
Zavart a sok cseh karakter, nem tudtam hogy mondjam ki magamban azokat a neveket -- nagyrészt tulajdonnevek --, amik ilyen karaktereket tartalmaztak: ř ý š.
Bár a fülszöveg az egyetemes mondat keresését említi, nekem úgy tűnt, hogy inkább az építészetről szól ez a könyv. (Vagy ennyire mellélőttem volna?)
Nem értem, hogy az író direkt ilyenné akarta tenni ezt a regényt, vagy csak ilyen lett? Nekem úgy tűnt néha, mintha nem kapcsolódnának egymáshoz a mondatok, a bekezdések. Olyan karcosak voltak a mondatok. Nem gördültek simán, nem mentek be egyből az agyamba. Ennek persze az lett az eredménye, hogy sok helyen átsiklottam a rajtuk...
Ha teheted, olvasd el.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr294557277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása