ienek 2009.02.06. 14:36

(2009. február 6.)

cumi
Reggel az orkok orra alá nyomtam a bérletemet. Direkt bennehagytam a januári szelvényt. Alatta volt a februári, ha esetleg gond lenne. Ma már nem használható a januári, csak 5-ig volt jó. Simán mehettem a metróhoz. Kevesen voltak. Jól megnézte az egyik "ellenőr". Továbbengedett.
Most akkor megvizsgálom, meddig lehet ezzel a januári szelvénnyel utazni, a szoros emberfogás ellenére.

buli
Mivel tegnapelőtt túlhaladtam a 30 napos önkéntes absztinenciát, megünnepeltem: ittam egy pohár száraz vörös bort.
Alkoholról itt többet nem írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://instrumentalisenek.blog.hu/api/trackback/id/tr664557250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása